Alla diskussionsrum Om Argus punkt nu

Hur ange syn på konstruktiv kritik?

När jag kollade på den enda text jag har här än så länge stod det en liten text under rutan där man skriver kommentarer. Där fanns några ord som fångade min uppmärksamhet: "Elias har ännu inte angett sin syn på konstruktiv kritik."

Finns det något sätt att göra detta på i stil med att skriva i en ruta under sina profilinställningar, eller ska man typ skriva det i forumet någonstans? Om det är det senare fallet undrar jag om texten under rutan kommer att ändras.
Skrivet av elias
31 juli 2010, 23:50

2 augusti 2010, 06:55
av smeghead

Jag borde veta det här, men jag har letat och letat och inte hittat var man fixar detta. Hoppas Mikel tittar in här och trollar lite.

2 augusti 2010, 11:21
av mikel

Jättebra att du påtalade detta! Det är något som helt enkelt har hängt kvar sedan en större uppdatering sedan ett tag tillbaka, jag får ordna ett antal saker på olika ställen för att det ska fungera igen. Tar tag i det inom kort.

Tills vidare kan man alltid fylla i "Kommentar till din text" när man skriver en text, så hamnar det på samma ställe.

2 augusti 2010, 22:12
av elias

Hm, okej, men då måste man ju skriva ner det manuellt varje gång man skriver en text. Känns nästan lite omständligt. :P
Ska du fixa så att texten försvinner eller så att man kan fylla i sin syn på konstruktiv kritik någonstans?

3 augusti 2010, 13:29
av mikel

Sådär! Nu är det ordnat, nu slipper du skriva manuellt varje gång. :) Du anger hur du ser på konstruktiv kritik nästan högst upp på sidan för profiländringar (dvs "brev och panel" -> "profil"), alltså här:

ucp.php?i=164

Förutsatt att man är inloggad.

(Just precis nu hänger det inte med från det gamla systemet, men kommer skicka över den informationen inom kort)

4 augusti 2010, 15:03
av elias

Aha, lysande! Då ska jag rent ta och göra det med en gång. Tackar, tackar. ^^

19 oktober 2010, 12:40
av jacob

Har detta försvunnit på något vis igen, eller är det jag som är blind och dum? (Eller båda delarna? ;-)
/J

19 oktober 2010, 14:42
av mikel

En ändring i en språkfil som blivit knasig bara, ordnat nu. Tack för påpekandet! Här anger man det alltså:
ucp.php?i=164

20 oktober 2010, 08:13
av jacob

Jag upptäckte just att när man har skrivit en ny text och det kommer upp en ny redigeringsruta (om man vill skriva en text till) så visas ovanför denna dels en länk till resultatet av det man just la in, dels en länk till där man kan ange hur man ser på kritik. Sistnämnda länk fungerar inte längre.
/J

20 oktober 2010, 16:46
av mikel

Bra bra! Fixat så att det stämmer nu!

Logga in för att skriva!
Sida 1 av 1 Moderatorer cikoria, nicc, mikel

Vilka är inloggade

Användare som besöker detta rum: Inga registrerade användare och 1 gäst

Att skriva filmmanus. Praktisk handbok, inbunden, 276 sidor för 225kr!

Annas länkburkar för både små och stora
Misterhelper skriver texter inom filosofi, livsstil och psykologi, på engelska, att läsa gratis!

Ur Åttio Hjärtan