Alla diskussionsrum Om Argus punkt nu

Se vilka kommentarer man skickat?

Kan man inte göra det längre? Se vilka texter man kommenterat. Vad jag förstår så ser man bara det om personen man skickar till svarar?
Argus har ju vart nytt ett bra tag nu, men jag har inte tänkt på det innan.

Skrivet av barbazooia
11 februari 2009, 20:57

11 februari 2009, 21:19
av nicc

Om du går in på din sida (din personliga presentation av dig själv) så finns dina kommentarer att läsa där.
Du kan även själv välja om du vill att de ska vara öppna för alla (som besöker din sida) att läsa eller vara dolda.

Jag har upptäckt att om jag har kommentarerna öppna för alla att läsa så kan jag bara se ett visst antal av mina kommentarer (de senaste, ca 8-12 st beroende på hur långa de är).
Men om jag däremot döljer dem så kan jag läsa/se alla.

12 februari 2009, 20:58
av barbazooia

Märkligt. Och så kan man ju inte se i interna brev vilka kommentarer man har skrivit, det kunde man ju förut. Kanske något fel, det där med att du ser alla om de är dolda? Hur ändrar man förresten så de är dolda?

12 februari 2009, 21:59
av nicc

Det finns en liten ikon efter varje kommentar på din sida, ser ut som ett litet ark med en röd cirkel på. Om du klickar på denna så döljs din kommentar. Det blir då istället ett litet grönt kors efter kommentaren, du kan närhelst du vill klicka på denna och på så vis få upp din kommentar i sin helhet igen och då även läsbar inte bara för dig själv utan även alla andra som går in på din sida.

Logga in för att skriva!
Sida 1 av 1 Moderatorer cikoria, nicc, mikel

Vilka är inloggade

Användare som besöker detta rum: Inga registrerade användare och 1 gäst

Att skriva filmmanus. Praktisk handbok, inbunden, 276 sidor för 225kr!

Annas länkburkar för både små och stora
Misterhelper skriver texter inom filosofi, livsstil och psykologi, på engelska, att läsa gratis!