Alla diskussionsrum Om Argus punkt nu

Översikten om forumsinlägg?

Hoppas att det bara är tillfälligt som översikten över forumet är borta, den där man själv kan se vad som kommit in sedan man kollade senast, och sedan kan nollställa.

Jag tycker att det var ett jättebra sätt att hålla sig uppdaterad på ett enkelt sätt.

Skrivet av brakram
5 november 2008, 11:55

10 december 2008, 22:33
av mikel

Nu har jag ordnat så att det står rätt. :) Dvs "avslutat medlemskap" istället för något annat. Att namnet man hade inte står beror på att det helt enkelt är information som inte längre finns.

10 december 2008, 23:17
av molluskicid

mikel skrev:Nu har jag ordnat så att det står rätt. :) Dvs "avslutat medlemskap" istället för något annat. Att namnet man hade inte står beror på att det helt enkelt är information som inte längre finns.

Vad bra :)

11 december 2008, 10:05
av kivva

Varför kan jag inte läsa mer än de sista inlägggen när jag får upp sidan? Det står bara sida 1 av 1.
Det ät inte så i alla trådar.
Nu kan jag läsa dom i textrutan här under i "trådhistorik"
Är det jag som missat något eller har det uppstått något fel?

11 december 2008, 21:32
av mikel

kivva skrev:Varför kan jag inte läsa mer än de sista inlägggen när jag får upp sidan? Det står bara sida 1 av 1.

Kanske råkat sortera inläggen på något ovanligt sätt? Annars vet jag inte, lite osäker på hur du menar. Har du möjlighet att ta en skärmdump? (ctrl+print screen) och lägga upp här?

12 december 2008, 00:37
av kivva

mikel skrev:
kivva skrev:Varför kan jag inte läsa mer än de sista inlägggen när jag får upp sidan? Det står bara sida 1 av 1.

Kanske råkat sortera inläggen på något ovanligt sätt? Annars vet jag inte, lite osäker på hur du menar. Har du möjlighet att ta en skärmdump? (ctrl+print screen) och lägga upp här?

Nu är du för avancerad för mig ... fattar inte hur jag skall gör
Jag får försöka förklara i stället.
T.ex. den här tråden står det att det är 23 inlägg, men när jag klickar på den lilla röd för att läsa så kommer bara de tre fyra sista inläggen upp och så står det under "sida 1 av 1". De andra sidorna är borta.
Och det är inte bara den här tråden men ändå inte alla trådar, det finns trådar där alla tidigare inlägg visas. Är det många så är det bara att klicka på de olika sidorna.
Ja, inte för att jag vet om du förstår mig bättre nu ... tycker att det blev ännu mer obegripligt.

12 december 2008, 13:57
av bertha

mikel skrev:Nu har jag ordnat så att det står rätt. :) Dvs "avslutat medlemskap" istället för något annat. Att namnet man hade inte står beror på att det helt enkelt är information som inte längre finns.

Jag råkade på honom nyss ("avslutat medlemskap") och tänkte att det var ett ännu smartare namn än t ex "Inaktiv". Så dumt tänkt. ;-)

12 december 2008, 20:33
av mikel

kivva skrev:
mikel skrev:

Nu är du för avancerad för mig ... fattar inte hur jag skall gör
Jag får försöka förklara i stället.
T.ex. den här tråden står det att det är 23 inlägg, men när jag klickar på den lilla röd för att läsa så kommer bara de tre fyra sista inläggen upp och så står det under "sida 1 av 1". De andra sidorna är borta.
Och det är inte bara den här tråden men ändå inte alla trådar, det finns trådar där alla tidigare inlägg visas. Är det många så är det bara att klicka på de olika sidorna.
Ja, inte för att jag vet om du förstår mig bättre nu ... tycker att det blev ännu mer obegripligt.

Aaah, fast nu förstår jag! :) Du måste ha råkat fylla i så att bara inlägg från senaste veckan visas. Du ändrar det längst ner på sidan i rullningslisterna, "Visa alla inlägg", "inläggstid" och "stigande" ska vara ifyllt, sedan klickar du bara på "ok"!

12 december 2008, 22:59
av kivva

Tack mikel du är en pärla ... så klart att det är så.

16 december 2008, 22:19
av molluskicid

Jag tycker det är lite konstigt att det står "återgå till avancerad sökning" när jag inte gjort någon sökning.

Logga in för att skriva!
« sidan 1, 2, 3 » Moderatorer cikoria, nicc, mikel

Vilka är inloggade

Användare som besöker detta rum: Inga registrerade användare och 1 gäst

Att skriva filmmanus. Praktisk handbok, inbunden, 276 sidor för 225kr!

Annas länkburkar för både små och stora
Misterhelper skriver texter inom filosofi, livsstil och psykologi, på engelska, att läsa gratis!

Ur Åttio Hjärtan