Hej!
Jag håller på att skriva ett projekt som är en blandning utav science-fiction, fantasy och satir. Det är ett projekt som började för cirka 3-4 år sedan och som har utvecklats under tiden.
Det är tänkt att handla om riktigt kåta, ursexiga och urstarka kvinnor med en extrem järnvilja. Dessa kvinnor har muskulösa kroppar samt har relativt stora och tunga bröst och kvinnorna reser runt i tid och rum för att skapa ett matriarkatiskt imperium. Med tanke på att de är urstarka individer med en sådan järnvilja att de kan skapa stora vindar och stormar genom att ta riktigt djupa och tunga andetag samtidigt som de utstöter tunga och djupa ljud med rösten bakom sammanpressade läppar. De kan även stöna så tungt att de kan skapa stora jordbävningar eller stöna så ljust och upphetsat att de bland annat kan få glas och keramik att splittras. De kan även springa betydligt fortare än en sportbil i full hastighet. En sådan kvinna kan, i mitt projekt, i en närstrid besegra flera män samtidigt som ser ut att vara fysiskt starkare än henne. Kvinnorna får ofta ha rollen som försvarare till männen som inte alls är lika starka, rent fysiskt och psykiskt.
Det kommer att vara en hel del sexualitet blandat med stridigheter mot andra starka och okända utomjordiska raser på okända planeter och mycket kommer att utspela sig i underjordiska militära labb.
Detta är ett projekt som jag skriver på för att jag tycker att det är en kul grej och för att få testa nya gränser som jag personligen inte har testat ännu. Jag undrar hur ni tycker om detta projekt och hur tror ni att själv projektet kan tas emot i världarna science-fiction och fantasy. Ska jag vända mig till någon speciell grupp utav läsare för att kunna ”etablera” mig med detta projekt och få en liten, men förhoppningsvis, trogen läsarkrets?