Alla diskussionsrum Allt om skrivandet Poesi

En dikt i natten

Snabbt litet tips här bara: slå på radion och p4! I en timme till är det "en dikt i natten" där svenska folket ringer in och pratar om sina favoritdikter!

Skrivet av mikel
21 april 2011, 22:01

23 april 2011, 08:17
av glimten

Oooh! Går det att lyssna på P4 på webben, månntro? Post festum i varje fall, men tack för fint tips! Är programmet återkommande eller var det en nattslända?

4 maj 2011, 23:51
av mikel

Tyvärr var det väl en nattslända, fast samma tema brukar återkomma kanske några gånger per år för det brukar vara väldigt populärt.

Glömde också att säga GRATTIS till Aurora som fick en dikt uppläst i direktsändning!! Verkligen inte illa.

6 maj 2011, 17:28
av aurora

Tusen tack för det! Jag fick lyssna i efterhand via datorn, för någon la sömnslöjor över mig... och jag vaknade när Stina redan läst! Jag är hur som haver stolt och glad över att ha fått vara med! Hoppas det kommer flera tillfällen - det tror jag! Då har ni alla chansen att höras!!

7 maj 2011, 23:38
av Ettan

Grattis i efterskott Aurora. Tyvärr missat, jag lyssnar väldigt sällan på radion...

Logga in för att skriva!
Sida 1 av 1 Moderatorer nicc, mikel

Vilka är inloggade

Användare som besöker detta rum: Inga registrerade användare och 2 gäster

Att skriva filmmanus. Praktisk handbok, inbunden, 276 sidor för 225kr!

Annas länkburkar för både små och stora
Misterhelper skriver texter inom filosofi, livsstil och psykologi, på engelska, att läsa gratis!

Ur Åttio Hjärtan