Alla diskussionsrum Allt om skrivandet Poesi

Skriv dikt till Kaf� K

Hej skrivarvänner!
Efter att ha varit medlem här en tid vet jag att det finns många duktiga diktare här.
Den 14 juni 2008 startade jag och ett tiotal vänner musik- & kultursiten Kaf� K. Kaf� K inhyser många olika genrer och kulturyttringar, men nu skulle vi vilja satsa lite på diktandet och poesin.

Därför inbjuds ni härmed att skicka in dikter för publicering på Kaf� K. Vad vi publicerar och i vilken form kommer helt bero vad ni skickar in.

Skicka era dikter (inte alltför långa texter eftersom vi vill ha in så många diktarröster som möjligt) till

mats_klasson@kafe-k.se

Är ni osäkra och först vill veta vad Kaf� K är, innan ni skickar in något, titta gärna in på www.kafe-k.se

Varmt välkomna med era dikter!

Mats Klasson, Kaf� K
Skrivet av mats_klasson
27 juli 2008, 17:00

18 augusti 2008, 18:15
av mats_klasson

Nu kan disco inte läsa heller. Eller så VILL inte disco läsa rätt.

Så här skrev jag:
"En annat skäl är att vi bara gör det som vi tycker är kul. Inga måsten. Vi har INGA ambitioner att rutinmässigt följa och rapportera kulturhändelser. "

Däremot har vi STORA ambitioner att föra fram sådant VI GILLAR och är intresserade av på det kulturella området.

Här kommer vi med ett erbjudande till ER att få publicera era dikter på våra sidor, och så möts vi av denna negativa attityd.

Vet inte om denna negativa stämning är representativ för Argus, eller om det bara är en enskild persons negativism.

Vi på Kaf� K vill i alla fall vara positiva och välkomnande till alla som vill bidra med sina dikter.

19 augusti 2008, 08:46
av disco

det var ett skämt ninja, få inte krupp nu

Logga in för att skriva!
« sidan 1, 2 » Moderatorer nicc, mikel

Vilka är inloggade

Användare som besöker detta rum: Inga registrerade användare och 1 gäst

Att skriva filmmanus. Praktisk handbok, inbunden, 276 sidor för 225kr!

Annas länkburkar för både små och stora
Misterhelper skriver texter inom filosofi, livsstil och psykologi, på engelska, att läsa gratis!

Ur Åttio Hjärtan