Alla diskussionsrum Fritt fram

Ett skriv-projekt för unga

Den ideella föreningen Diamonds in the rough tar emot texter som handlar om "En speciell dag i mitt liv"

Du som går i högstadiet upp till ca 25 år är välkomna att delta. Vi vill att du berättar om en speciell dag, då något hände som väckte starka känslor eller berörde på något sätt. Det kan handla om vad som helst.

Skriv mellan en och tio A4-sidor. Bry dig inte om stavning och grammatik, sånt rättar vi innan vi publicerar texterna. Du får vara anonym, det enda vi behöver är en email-adress där vi kan nå dig.

Alla texter kommer att publiceras på Internet och några utvalda texter kommer med i en bok.

Hör av dig om du har några frågor.
Skicka din färdiga text till: glitterguld@hotmail.com
Skrivet av Diamondsintherough
30 april 2012, 12:41

3 maj 2012, 09:07
av N1N

Är tyvärr för gammal, men min son var med i ett av era projekt, han älskade det! Tack för allt ni gör och bra att ni nu har bytt namn på föreningen, det gamla passade ju inte längre när ni inte har kvar lokalerna där, det var bra att ta bort ortsnamnet, jag hoppas ni kommer tillbaka till hans skola dock det ger eleverna så otroligt mycket och jag håller med om er filosofi att alla kan skriva, alla har en historia att berätta. Hur hittar jag er nya hemsida?

Logga in för att skriva!
Sida 1 av 1 Moderatorer smeghead, nicc, mikel

Vilka är inloggade

Användare som besöker detta rum: Inga registrerade användare och 1 gäst

Att skriva filmmanus. Praktisk handbok, inbunden, 276 sidor för 225kr!

Annas länkburkar för både små och stora
Misterhelper skriver texter inom filosofi, livsstil och psykologi, på engelska, att läsa gratis!